Svar på frågestunden!

Vad använder du för smink? vilket märke?

Svar: Jag använder foundation, brunpuder, rouge, eyeliner, ögonskugga, mascara och ögonbrynspenna! Har olika märken på allt, det spelar inte så stor roll för mig. Men har mycket smink från h&m, isadora osv. 

 

 Vad tycker om otrohet? har du blivit utsatt för det eller varit det själv någon gång? 

Svar: Jag tycker otrohet är vidrigt, det förstör bara. Jag har aldrig blivit utsatt för det men jag har själv varit det, vilket jag ångrar. 

 

 Vem är din bästa vän? 

Svar: Jag har 3 bästavänner, det är de personer som jag verkligen kan dela allt med och känner mig jätte trygg med. Caroline, Malin, Olivia är mina bästavänner<3

 

 Har du några syskon? är ni lika isåfall?

Svar: Jag har en storasyster som heter Julia, och vi är ganska lika ja. besök hennes blogg om ni vill se www.juliakapell.devote.se

 

 Finns det någonting på din kropp som du är missnöjd med? 

Svar: Nej inget jag är missnöjd med, men det finns alltid saker man skulle vilja förbättra. 

 

 Föredrar du att vara singel eller i ett förhållande? 

Svar: Jag föredrar att vara i förhållande då jag är riktigt sällskapssjuk. 

 

 Skulle du kunna tänka dig att göra en skönhetsoperation? som till exempel bröst/läppar? 

Svar: När jag fått barn skulle jag kunna tänka mig att göra något med brösten, men inte innan. Läpparna är jag väldigt nöjd med så nej! 

 

 Hur många har du haft sex med? (du behöver inte svara)

Svar: Kan jag svara på, inget att skämmas över! 3 st. 

 

 Ska du åka iväg på någon resa nu i vinter?

Svar: Inget som är bokat iallafall, men hoppas på någon spontan resa. Mina föräldrar är rätt bra på sånt ;-) 

 

 Vart har du köpt handskarna ? :)

Svar: Antar att du menar skinnhandskarna med päls på, de har jag köpt på hötorget. 

 

 Vad gillar du för typ av killar? Vilket utseende liksom? 

Svar: Jag gillar killar som är snälla och mogna. Utseende mässigt har jag två favoriter bland kändisar, och det är Zac efron och Chace Crawford (där ser man lite vilken stil jag tycker om med tanke på att dem är rätt lika). 

 
 

 Hur mycket väger du? Favorit färg&film? Vad gillar du för stil på kläder?

Svar: Jag väger 50kg. Rosa, har ingen favorit film. Lite lyxigt eller lite rockigt. 

 

 Vad är det viktigaste du ser hos en kille? och hur gör man för att fånga ditt intresse? 

Svar: Att han är snäll och behandlar än bra. Men självklart är utseendet det första man ser. 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback