duktiga jag ✌

Hello bloggen! Har försökt blogga hela dagen med ibland vill inte blogg.se fungera helt enkelt.. men nu ligger jag i sängen med datorn och via datorn funkar det nästan alltid som tur är! Har tvättat alla mina kläder nu.. puh så jäkla skönt att ha allt rent, men det var en bit dit hehe. Har även rensat och städat rummet mysigt oh fint, också väldigt skönt. Imorgon ska jag upp i tid för att åka och hämta upp Tove som ska hänga med mig hela dagen, ska förbi skolan och shoppa lite osv tänkte jag.. ska försöka hitta någon vårjacka typ! Är så trött på alla mina kläder, skor, jackor, smink ja allt.. vill bara vinna en miljon och byta ut ALLT typ haha, det vore något! 
Godnatt på er finisar ♡♡

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback