Klick!!

Har beställt hem 2 klockor och 1 armband från en okänd hemsida, lite läskigt då man inte vet om det är bluff eller inte.. men den kändes trygg osv så jag besällde. Helt sjuka priser har dom, klockorna kostar 29kr st och armbandet kostar 19kr!! Men vi får väl se om kvaliten är något att hänga i granen, det återkommer jag med när jag fått hem varorna. Om det inte är bluff osv, så är det en sjukt bra hemsida då dom har i princip ALLT där (smycken, kläder, it prylar, dator tillbehör, accesoarer..ja allt man kan tänka sig) och priserna ligger under 100 lappen vad du än köper typ haha, känns lite skumt men jag håller tummarna :) Pussar
 

Kommentarer
Postat av: matilda

Vad heter hemsidan då? :)

2013-02-25 @ 08:27:02

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback