Flashback.

Måste bara säga att jag nyligen hamnade på flashback i en egen konversation, därav min ökade besöks statistik. Det var någon "gubbe"/"kille" som hade länkat min blogg, under länken stod det "Kan någon SNÄLLA redigera av kläderna på denna tjej". Sen blev det säkert 30 inlägg där patetiska killar har gjort misslyckade försök på att få bort mina kläder på bilden, pinsamt att det finns sånna människor. Jag vill tacka den person som skickade länken till konversationen i en kommentar på min blogg, annars hade jag nog aldrig upptäckt vad som hänt.
Vill bara varna alla tjejer därute, var riktigt försiktiga med det bilder ni lägger ut, det finns mycket idioter där ute.
Jag har anmält killen och flashback konversationen, så nu är allt borttaget.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback