Gästbloggar

Eftersom mimmi är i duschen så tänkte jag att jag skulle skriva ett litet inlägg. 
 
Mimmi är verkligen en av mina bästa vänner, jag har alltid lika roligt när ja är med henne och jag går alltid runt med ett leende på läppara när jag är med henne, men självklart så har man sina tuffa stunder i livet och det är verkligen då man inser vilka som är sina sanna vänner, Mimmi är sen sådan vän. Hon har alltid ställt upp för mig och stöttat mig och hjälpt mig att bygga upp mig själv till den jag är idag. En vän som Mimmi är inte lätta att hitta, hon är som en syster för mig, jag känner mig aldrig obekväm när jag är med Mimmi, jag kan alltid vara mig själv (den flamsiga, efterbliva Carro) 
 
Tack för att du är du och att jag får vara din vän 
 
 
 
När jag tänker på Mimmi så kommer typ denhär bilden upp i mitt huvud 
 
Nu kommer du döda mig mimmi hahaha
 
söööööööööt hhahha
 
 
 
Många minner har vi och mååååååååånga fler kommer det att bli !!
 
Puss från din Caroline 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback