shoppingen på gekås-Ullared! ✌

Tänkte skriva och visa vad jag shoppade på gekås i Ullared :) Blev en hel del faktiskt, dom har ju rätt mycket skit där men också väldigt mycket fint! Och dom har ju mycket vanliga märken på hygien prylar och smink bla, som bara är mycket billigare där :) Jag köpte en skinnjacka, väska, sminkväska, smink (läppglans, ögonbrynspennor, läpppennor, eyeliners, ögonskugga, vässare), kläder, underkläder, hårolja, tanprylar, hårprodukter, pincetter, nagelfilar, massa olika sminkbortsar, scarf, parfym, smycken osv osv.. Ja en hel del blev det, och det är ju så sjuukt billigt.. därav köpte jag flera av mycket saker så man har på lager hemma haha ;) kram ♡

Kommentarer
Postat av: Sandy

Vad heter själva märket på läpp pennan? Jag tappade min häromdagen och behöver veta vad märket heter så att jag kan beställa hem haha. Tacksam för svar :)

2013-05-12 @ 14:08:40
URL: http://nattstad.se/sandradesiree

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback