Torsdag & Fredag ✍

Förlåt förlåt..jag suger på att blogga! Men som sagt, har tappat lusten lite så ni får nöja er med det lilla ni får haha :) Igår var jag hemma hela dagen och jobbade med Tove, Caroline och syrran kom över på lunch.. kände mig som en riktig hemmafru, barnet i ena armen och matlagning i andra ;) På kvällen igår blev det ett intensiv pass och efter det badade jag och finaste Olivia jacuzzi i typ drygt 2 timmar, sjukt skönt.
Idag ska jag vara med Tove till klockan tre typ, sen ska jag åka till en studio och spela in lite covers! Ska bli jätte kul. Och ikväll blir det utgång, ska föra hemma hos mig med lite vänner och sen dra in till stan. Puss och kram ♡♡

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback